Total Pageviews

Recent Posts

Popular Post

Like us on Facebook

Skip to main content

Sedihnya.. Kejamnyerr mama.. !!!

"Ya Allah....! Apa salah saya mama!!  Sampai hati mama buat saya macam ni..  Saya baru nak melihat dunia..  Nak rasa belaian mama..  Apa salah saya?!!"

Kalaulah baby boleh berkata2... Allahu...!  Syam rasa sedih sangat bila terdengar kes buang bayi macam baru2 ni yang viral tu.  Syam tak sanggup nak melihat..  Bayi yang tak berdosa tu dibunuh dan dibuang dalam jamban..  Allahu akhbar!  Kejamnyer orang zaman sekarang nihhh...  Mama dia langsung tak ada perasaan.. Tak ada hati perut..



Syam sedihhh...  Kesian tengok baby tu..  Syam terfikir tu anak sendiri...  Allah! Berderau air mata jatuh...  Apa salah baby tu sanggup diperlakukan begitu? Adakah ingin menutup rasa malu dek salah n dosa sendiri?  Allahu akhbar! Bayi itu jadi mangsa...!

Sayu hati ni.  Syam n begitu juga kaum ibu yang lain..  Mesti luluh tengok bayi sekecil itu dihumban dalam jamban...  Syam tak sanggup tengok gambar yang kini hangat diviralkan..  Sedih sangat2....!

"Mama... Apa salah saya mama?! Kenapa mama tak bagi peluang dekat saya untuk hidup..  Untuk bahagiakan mama..  Kenapa mama bunuh saya..  Saya nak jadi seperti bayi yang lain..  Dibelai dimanja ibu masing2.. Saya nak rasa belaian mama..  Saya nak sangat...  Tapi...  Kenapa mama cekik saya..  Bunuh saya n buang saya dalam jamban mama...  Apa dosa saya pada mama?? Maafkan saya if saya menyusahkan mama..  Saya dahagakan kasih sayang mama n saya nak rasai nikmat dunia n bahagiakan mama..  Mama tolonglah...!  Kenapa mama buat saya macam ni....!  Tak apalah mama...  Saya maafkan mama...  Walaupun mama bunuh dan buang saya....  Tolong maafkan saya if saya menyusahkan mama sampai mama bunuh saya...!  Tolong yea mama..!  Cuma saya nak tahu satu je jawapan dari mama...  Kenapa mama bunuh saya?  Apa salah saya?  Saya sayang mama sangat.... Tapi...  Mama tak sayang saya ke?! "

Ya Allah....!  Berlinang air mata tengok gambar baby yang tak bersalah tu...  Ahli syurga baby tu...

Kejam sangat....  Tolonglah kaum hawa..  Sebelum bertindak benda2 yang terkutuk n tak sepatotnya..  Fikirlah dulu sebelum bertindak...  Kasihanilah baby yang tak bersalah tu..  Tolonglah...  Tolonglahhhhh!!!

Jangan bunuh bayi yang tak berdosa dek dosa sendiri!!! Walaupun bayi itu anak luar nikah ke..  Tapi bayi itu still tidak bersalah!!  Tolonglah...  If tak nak bayi tu..  Tolonglah bagi dekat pusat kebajikan.  If tak nak juga...  Bagi la dekat mereka yang ingin sangat anak..  Tak pon..  Mehhh..  Bagi dekat syam.  Syam sanggup bela daripada baby2 ni dibunuh kejam...  Tolonglah!!

Mohon share info ini yea if siapa setuju dengan syam... Tolong doakan untuk bayi yang tak bersalah ni.  Semoga dia tenang di syurga..   Tolong komen if ada perasaan sedih macam syam rasa....

Nur syamsina
Call 01110639385
WhatsApp 0139909385

Comments